Sunday, February 15, 2009

HELLO AFRICA


Fatta att jag är i Afrika just nu. Ligger i mitt rum i Antrim Villa i Kapstadt och letar efter nåt att ogilla, blir nervös av att allt är så trettio-grader-varmt-med-frisk-vind-hääärligt. PLUS att nån håller på att baka muffins i köket (wtf).

Idag har jag (i kronologisk ordning)
- gjort den sjukaste inflygningen över ett land EVER, pga klippiga berg och ja, Afrika i sig självt
- placerat mina fötter på afrikansk mark (obs blev lite rörd)
- sett buffel fo' sho', och kanske zebra (kan ha varit en hög ved, svårt att se)
- badat i saltvattenpool
- kollat på callbacks för castingen
- ätit jordgubbar

Ska dra och käka på nån magisk seafoodrestaurang nu. Det lär ju suga.

3 comments:

Martin said...

Ja själv har jag packat ett par flyttkartonger och badat i en va.. äh, jag har inte badat alls.

:-(







:-D

Desiree said...

Ja, det låter ju vidrigt. Tur att du har rev road att väga upp med.

PUSS OCH KRAM

Helena said...

Hello Africa - given rubbe! Rätt underskattad låt faktiskt.

Ser fram mot fler bloggposter!